Naputak o otkazivanju rezerviranoga termina

Naputak o otkazivanju rezerviranoga terminaJedno od najčešćih pitanja mnogih naših korisnika usluga je kako mogu otkazati termin nakon što smo izvršili rezervaciju?! Pokušati ćemo Vam na najjednostavniji način objasniti. Ne postoji Zakonom pisan način kako dogovoreni i potvrđeni termin se otkazuje, koje su konsekvence i da li postoji vrijeme otkazivanja termina. Svako poduzeće ima u svom poslovanju vrijeme u kojem je potrebno izvršiti rezervaciju usluge koja je uvijek navedena na ponudi u formi “ponuda vrijedi 3 dana” ili “ponuda vrijedi 7 dana“…

Nakon toga ako ste izvršili rezervaciju uslugu Vi ste zakupili naše vrijeme (dan i vrijeme) te sve druge kllijente koji bi zatražili identičan termin ili termin koji bi se preklapao s Vašim, ne može dobiti bez obzira da li ste Vi zakupili uslugu za 1 Kunu, a drugi klijent za 1001 Kn. Pravilo je da tko prije rezervira, termin je njegov.

Kako se može otkazati dogovoreni termin?

Predpostavimo da ste rezervirali termin. Dobili ste ponudu, potvrdili. Na samoj ponudi je cijena koju ste Vi prihvatili. Iz nekog razloga morate otkazati termin (nažalost bolest, ili zbog neplaniranoga puta ili zbog ružnog vremena jer ste planirali događanje na otvorenom…)..postoje 2 načina kako otkazati:

Jedan način je da minimalno 7 dana prije dogovorenoga termina s nama dogovorite novi termin koji ćete poštovati, a drugi način je da refundirate nam štetu s 40% ukupno dogovorenoga iznosa iz ponude koju ste prihvatili.

Što mi gubimo kada netko otkaže dogovoreni termin?

1. Kompletan program koji smo za Vas pripremili ima neku vrijednost (cijena koju ste Vi prihvatili)

2. Za isti termin druga 2, 3 ili više klijenata smo odbili…i nismo u mogućnosti iste više vratiti što nam stvara novi nerealizirani gubitak

3. Dok s Vama komuniciramo dajemo maksimalno pažnje i poštovanja kako bi na vrijeme dobili ponudu, željenu informaciju, koristimo najsuvremeniju tehnologiju…Djelatnike moramo platiti, originalne licence za software…,a sve je to neophodno kako bi upravo Vi u najkraćem vremenu dobili najbolju ponudu koju ćemo vrhunski odraditi i dokazati svoju profesionalnost.

Nama nije u interesu da klijent otkaže termin i refundira s 40%. Mi volimo naš posao, jer mi smo kreativci koji će odlično zabaviti djecu ili odrasle. Ne zaboravite da ako ste rezervirali termin za prijepodne, zasigurno djelatnici noć prije izaći u neki klub i ostati do 5 ujutro vani a u 10 ujutro održati program. Naši djelatnici dolaze odmoreni i koncentrirani na svoj posao, jer samo to je jedan ispravan put poslovanja.

Naši poslovni podaci su

Vladimir Štimac d.o.o.

Prilipje 71 – Jastrebarsko 10450, HR

OIB: 85641012188

IBAN: HR7923400091110364112

Želite li naputak o otkazivanju rezerviranoga termina, kliknite na printanje  [print-me]

Javite nam se i na vrijeme regulirajte svoju obvezu

U koliko dođe do nepredviđenih okolnosti, budite ljubazni i na vrijeme se javite i regulirajte svoju obvezu prema nama.

Blacklist

Blacklist ili na hrvatskom crna lista je naš interni popis korisnika koji su više od 3 puta unutar 2 godine tražili ponudu, potvrdili i otkazali. Te pojedince i trgovačka društva ne smatramo ozbiljnim za nastavak suradnje i naš automatizirani sustav rangira na crnu listu i ne prihvaćamo komunikaciju. Razloge odbijanja poslovanja ne moramo elaborirati.

Najčešći razlozi odbijanja poslovanja:

Klijenti koji na vrijeme ne izvrši uplatu za uslugu unutar dogovorenoga perioda

Ako uplata nije valjana

Ako više od 3 puta u 2 godine zatraži uslugu koju potvrdi i odmah otkaže ili se uopće ne javi

 

 

Kontakt centar

Za dodatna pitanja i informacije obratite se u naš marketing vezano za naputak o otkazivanju dogovorenoga termina i sva druga pitanja za dječji rođendan